HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

GLS futárszolgálat házhozszállítási díjak:

 <  5 kg ...  900 Ft

< 10 kg ... 1 190 Ft

< 20 kg ... 1 390 Ft

< 30 kg ...  1 590 Ft

< 40 kg ...  2 490 Ft

 

GEIS

< 50 kg ... 10 290 Ft

< 100 kg ... 10 900 Ft

< 150 kg ... 15 990 Ft

< 200 kg ... 16 490 Ft

< 250 kg ... 22 290 Ft

< 300 kg ... 22 690 Ft

< 400 kg ... 28 790 Ft

< 500 kg ... 34 900 Ft

< 600 kg ... 40 590 Ft

< 700 kg ... 46 490 Ft

< 800 kg ... 52 900 Ft

< 900 kg ... 59 000 Ft

< 1000 kg ... 64 390 Ft

< 1100 kg ... 79 000 Ft

< 1200 kg ... 80 490 Ft

< 1300 kg ... 83 590 Ft

< 1400 kg ... 84 990 Ft

< 1500 kg ... 86 290 Ft

< 1600 kg ... 92 190 Ft

< 1700 kg ... 93 490 Ft

< 1800 kg ... 96 490 Ft

< 1900 kg ... 97 890 Ft

< 2000 kg ... 99 190 Ft

< 2100 kg ... 120 790 Ft

< 2200 kg ... 121 990 Ft

< 2300 kg ... 125 290 Ft

< 2400 kg ... 126 390 Ft

< 2500 kg ... 127 590 Ft

 

Romania

< 2 kg ... 2790 Ft
< 3 kg ... 2990 Ft
< 5 kg ... 3090 Ft
< 10 kg ... 3390 Ft
< 15 kg ... 3690 Ft
< 20 kg ... 4090 Ft
< 25 kg ... 4690 Ft
< 30 kg ... 5390 Ft
< 40 kg ... 5890 Ft
 

Bulgaria

< 2 kg ... 2890 Ft
< 3 kg ... 3090 Ft
< 5 kg ... 3290 Ft
< 10 kg ... 3390 Ft
< 15 kg ... 4190 Ft
< 20 kg ... 4890 Ft
< 25 kg ... 5590 Ft
< 30 kg ... 6290 Ft
< 40 kg ... 6890 Ft

Szállítási információk

GLS Hungary alvállalkozójaként végzett csomagszállítás Magyarország és Európa országaiba.

 

A kiszállítást megelőző munkanapon e-mailban küldünk tájékoztatást, amelyben  feltüntetésre kerül a csomagszám is. A csomagszám segítségével nyomon követheti a csomagot, valamint bővebb tájékoztatást kaphat a GLS ügyfélszolgálatától.

 

Ha Önnek a megjelölt időintervallum valamilyen oknál fogva nem felel meg, akkor a csomag gördülékeny kiszállítása érdekében érdemes felvenni a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával, így lehetősége nyílik módosítani a kiszállítás időpontját, valamint a szállítási címet.

A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7:00 – 20:00 óra között érhető el a következő,  normál belföldi tarifával hívható  telefonszámokon:

+36 1 8020265

 +36 20 890-0660

 

Ha a futár senkit nem talál az adott címen (nincs otthon senki, nem működik a csengő, nem tud bejutni, stb.), akkor értesítőt hagy, majd további két alkalommal kísérli meg a csomag kiszállítását. Ha nem jár sikerrel, akkor a csomag először a depóba kerül, majd visszaszállítják hozzánk. A futár nem köteles a címzettet telefonon értesíteni, de az esetek nagy részében értesíti a vásárlót a várható érkezéséről.

© 2016 - 2018 KAMODY.hu