Gyakran Ismételt Kérdések

 

Mielőtt kapcsolatba lépne velünk, kérjük olvassa át a Gyakran Ismételt Kérdéseket, ahol választ találhat a leggyakoribb kérdésekre, ezzel lerövidítve az ügyintézéssel töltött időt.

 

Rendelés / Vásárlás

 

  1. A rendelés leadása után nem kaptam visszaigazoló e-mail-t.

Sikeres rendelés után minden esetben a vásárláskor megadott e-mail címre küldjük a visszaigazoló levelet. Amennyiben nem kapta meg, lehetséges hogy elírta az e-mail címét vagy az a Levélszemét/SPAM/Promóciók mappában landolt. Kérjük ellenőrizze ott is, ha nem találja, írjon az info@kamody.hu e-mail címre és kiküldjük újra.

  1. A rendelés leadásakor a készletinformáció szerint a termék nem volt raktáron, mennyi a beszerzési idő?

A beszerzési idő egyes termékeknél változó, erről igyekszünk a legpontosabb információval szolgálni már a megrendelés előtt. Amennyiben nincs raktáron az adott termék, a megrendelés feldolgozása után egy tájékoztató e-mail-t küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre a várható beszerzési időről. Amennyiben ezt túl soknak találja, lehetősége van a hiányzó tétel vagy az egész megrendelés törlésére az info@kamody.hu e-mail címen, vagy az alábbi űrlap kitöltésével: https://www.kamody.hu/index.php?route=account/return/insert

  1. Kosárba helyeztem a terméket, hogyan tovább?

Miután kosárba helyezte a megrendelni kívánt mennyiséget, kattintson a jobb felső sarkban lévő zöld Kosár nyézetre, majd a Pénztár gombra. Ezután a számlázási/szállítási adatok megadása következik, az átvételi és a fizetési mód kiválasztása után már csak az Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételek-et rubrikát kell bejelölni. A Megrendelem gombra kattintás után egy összesítő következik, ahol még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat. Ha mindent rendben talál, a Megrendelem gomb újboli lenyomásával tudja véglegesíteni a rendelését.

  1. A megrendelt termékek között szerepel olyan is, ami nincs jelenleg raktáron. Lehetséges azokat a termékeket elküldeni, amik jelenleg raktáron vannak, a fennmaradót pedig később?

Sajnos nem, a rendelést csak teljes egészében küldjük, tehát bevárjuk a hiányzó termékeket a beszállítóinktól és utána, egyben adjuk át a futárszolgálatnak.

  1. Mindenképp be kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, vendégként is lehetséges a vásárlás, bár a regisztrált felhasználóknak egyes termékeknél további kedvezményeket ajánlunk fel, így mindenképp ajánlott a regisztráció.

  1. Cégem nevére szeretném a számlát kiállítani, miként lehetséges ez?

Amennyiben cégként szeretne vásárolni, úgy a Pénztár oldalon válassza ki a Cég opciót, majd írja be a vállalkozás nevét és adószámát.

  1. Szeretnék információt kérni a rendelésem állapotáról, hol tehetem ezt meg?

A megrendelés állapotát folyamatosan nyomon követheti a visszaigazoló levélben található linken. Az ügyfélszolgálattól is kérhet információt az oldalon található chat felületen vagy e-mail-ben az info@kamody.hu címen.

 

Szállítás / Átvétel

 

  1. Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre nincs lehetőség, csak kiszállítással dolgozunk.

  1. Mennyi idő a kiszállítás?

A szállítási idő futárszolgálatonként változó, a DPD és a GLS esetén két-két munkanap, míg a raklapos áruk kiszállítását végző Dachser és Gebrüder Weiss cégnél öt munkanap.

  1. Tudok a futárnak fizetni kártyával?

Igen, a legtöbb futárnál már van terminál, így megoldott a bankkártyás fizetés utánvétel esetén is.

  1. Mi alapján van kiszámítva a futárdíj?

A futárszolgálat díját a termék súlya és méretei határozzák meg. Aktuális árainkat az alábbi oldalon találja: https://www.kamody.hu/hazhozszallitas

 

Reklamáció

 

  1. Sérült / hibás / hiányos terméket kaptam, mi ilyenkor a teendő?

Sajnos időnként előfordul, hogy szállítás közben megsérül a termék. Ezeket az eseteket a lehető legrövidebb időn belül kezeljük és ha lehetséges, csereterméket küldünk. A reklamáció fogadásához kérjük töltsék ki az alábbi reklamációs űrlapot: https://www.kamody.hu/index.php?route=account/return/insert

  1. A termék három hónap után elromlott, hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Amennyiben a termék márkája megtalálható az alábbi listában, kérjük keresse közvetlenül a szervizközpontot: https://www.kamody.hu/hivatalos-szerviz

Ha viszont nem szerepel a listában, úgy kérjük töltse ki az alábbi reklamációs űrlapot, mivel mi fogjuk a terméket szervizeltetni: https://www.kamody.hu/index.php?route=account/return/insert

  1. Mi a reklamáció ügyintézésének a folyamata?

Miután beérkezik a kitöltött űrlap, ügyfélszolgálatunk azt átnézi és megpróbálja megtalálni a legkedvezőbb megoldást. Minden esetben futárszolgálatot küldünk a termékért, melynek időpontját telefonon egyeztetjük Önnel.

 

Elállás

 

  1. Tegnap vettem át a terméket a futártól, viszont mégsincs rá szükségem, vissza tudom küldeni?

Igen, lehetősége van a rendeléstől való elállásra a rendelés leadása után, még a kiszállítás előtt is. Amennyibena kiszállítást követően webáruházakban vásárolt bármely termék nem felel meg az Ön elvárásainak vagy egyszerűen úgy dönt, hogy mégsincs rá szüksége, lehetősége van visszaküldeni az árut. Az elállási jog érvényesítésére nyitva álló határidő 14 nap, amit attól a naptól kell számítani, amikor Ön az árucikket átvette. Kérjük, elállási szándékát az alábbi űrlap kitöltésével jelezze: https://www.kamody.hu/index.php?route=account/return/insert

  1. Hogy történik a visszatérítés?

Miután beérkezik központi raktárunkba a termék, azt átvizsgáljuk és elindítjuk a pénzvisszatérítést. Amennyiben banki átutalással vagy utánvéttel fizetett, kérjük az elállási űrlapon feltüntetni azt a bankszámlaszámot, amire visszautalhatjuk a vételárat.

  1. Mindenképp nekem kell visszaküldeni a terméket vagy tudnak küldeni futárt érte?

Ha segítséget szeretne kérni a termék visszaszállításában, kérjük jelezze ezt az info@kamody.hu  címen. Ebben az esetben a futárszolgálat díját nem tudjuk visszatéríteni.

 

© 2016 - 2019 KAMODY.hu